application
usersupport
ticketing
customerfocus
alkalmazástámogató csapathoz beérkező hívások, e-mail-ek, fórumbejegyzések hatékony és pontos kezelése, megoldása
kapcsolattartás az ügyfeleinkkel, partnerszervezetekkel, belső területekkel
tanácsadás, segítségnyújtás a területednek megfelelő alkalmazások használatával kapcsolatban
az ügyfelek által bejelentett programhasználati észrevételek, javaslatok, kérdések kivizsgálása, reprodukálása
alkalmazások felhasználói szemléletű tesztelése
részvétel dokumentációk, felhasználói kézikönyvek, tájékoztatók, riportok készítésében.
minimum középfokú végzettség
felhasználói szintű számítógépes és Microsoft Office alkalmazások ismerete
kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
ügyfélközpontú gondolkodásmód
rendszerszemlélet
önállóság és jó problémamegoldó készség
rugalmasság, terhelhetőség, stressztűrő képesség
gyors, precíz munkavégzés
új ismeretek elsajátítására való nyitottság
elektronikus közigazgatási rendszerek akár felhasználói szintű ismerete
ügyfélszolgálati szakmai tapasztalat
ticketing rendszerek ismerete