Mesterséges intelligenciával támogatott ügyintézési pont (KIOSK) kiterjesztése a kormányhivatalokra, illetve más külső ügyintézési helyszínekre
KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2020-00058
Közigazgatás- és Közszolgáltatás- Fejlesztési Operatív Program (KÖFOP)
Versenyképes Közép-Magyarország Operatív Program (VEKOP)
Budapest Főváros Kormányhivatala
Belügyminisztérium
IdomSoft Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség (KIFÜ)
NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
2.600.000.000 Ft
744.689.966 Ft
2023.09.30.
A projekt célja újfajta elektronikus ügyintézési forma kialakítása és országos lefedetségű szolgáltatás bevezetése volt.
A KIOSK eszközök kialakításával és ügytípusok implementálásával lehetővé vált a személyes (ügyfél-ügyintéző) érintkezés nélküli, teljes körű ügyintézés bizonyos hatósági ügytípusok vonatkozásában. Az eszközök beszerzésével és üzembe helyezésével egy új, „hibrid” ügyintézési platform jött létre, amely hidat képez a személyes és az elektronikus ügyintézési tér között. A KIOSK projekt keretein belül 400 darab KIOSK eszköz került üzembe helyezésre kormányablakokban, okmányirodákban, postahivatalokban és Digitális Jólét Program Pontokon, valamint 12 új ügytípus kerül implementálásra a már meglévő, a korábbi pilot projektben fejlesztett két ügytípus mellett.